emam zaman125

سلام بر تنها یادگار فاطمه زهرا سلام الله علیها
مولای عزیزتر از جانم، بهار امسال با ایام شهادت مادر گرامیتان پیوند خورده است. بانوی باعظمتی که هر کس صفحاتی از زندگانی آن حضرت را ورق بزند، صدای مظلومیتش را می‌شنود و بر مصایب او می‌گرید و از صمیم قلب ستمگران او را لعنت نموده و انتقام آنان را از خداوند می‌خواهد.
همان بانوی گرانقدری که پیام آور رحمت و امید برای جهانیان، درباره اش فرمود:«فاطمه پاره‌ی تن من است هرکس او را بیازارد مرا آزرده است و هر کس مرا بیازارد خدا را آزرده است
همو که در فقدان رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم در برابر انبوه دشمنان رسالت ایستاد و از امام زمانش با جانفشانی جان خود و فرزند شش ماهه‌اش دفاع کرد. آری او این درس بزرگ را به همه‌ی آیندگان داد که ادامه‌ی رسالت تنها با امامت است، او درس انتظار را به شیعیان و شیفتگان امامت آموخت و منتظران را متوجه وظایف مهم خویش در مقابل امام زمانشان نمود.
مولای من! تنها قیام و ظهور شماست که تسکین بخش انبوه مصائب عظیم مادرتان حضرت زهرا سلام الله علیها خواهد بود. پس ای بهار دلها بیا و جهان را با قدوم سبز خود بهاری کن ،ای منتقم خون مظلومان بیا که حضورت مرهمی بر دردهای آن بانوی بزرگوار و تمام دلهای غمدیده‌ی ستمدیدگان و مظلومان جهان است.
آقای من! ما شیفتگان و منتظرانت قصد آن داریم که در بهار امسال با دلی سوزان و چشمانی اشکبار برای مادر گرامیتان عزاداری کنیم و با تأسی به آن حضرت می‌خواهیم برای همیشه بهترین یاور برای بهترین محبوب، امام زمان خود باشیم، تا شاید بتوانیم غبار غمی از روی دل مهربان شما برداریم و هر صبح و شام به درگاه ربوبی التماس نماییم که لحظه به لحظه بر محبت و مودت ما نسبت به شما بیفزاید و امسال حال ما را با ظهور شکوهمند و نورانی شما به بهترین حالات مبدل گرداند.
به امید آن که ساحل امید ما، نیز شاهد نگاه مهر گستر کعبه‌ی دلهای خود باشد،با گامهایی استوار به سوی شما گام برمی‌داریم و همواره به خود و همگان یادآوری می‌کنیم که : « أکثروا الدعاء بتعجیل الفرج، فإنّ ذلک فرجکم »1

پی نوشت ها
1- کمال الدین ج 2 ص 441

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید